Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kindle paperwhite, böcker köpta utanför Amazon?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag är sugen på en sådan här som komplement till Ipaden men skulle vilja förstå om jag kan ladda över epubböcker som jag äger men som inte är köpta från amazon till en Kindle?

Jag har sökt lite på nätet men inte hittat rätt sökord så jag blir inte säker. Finns det någon här som vet hur det är?

Edit: hittade svaret, det ska bara vara att dra över dem från datorn till din "kindle contents folder".

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-14 10:56

Send to Kindle for Mac
Send to Kindle for Mac is a free application that lets you easily send your personal documents to your Kindle and supported Kindle reading applications from your Mac. Using Send to Kindle for Mac, you can also store your personal documents in your Kindle Library and download them conveniently to your Kindle device and supported Kindle reading applications when connected wirelessly.

Amazon.com Help: Send to Kindle for Mac

  • Medlem
  • Växjö
  • 2012-12-01 14:09

Programmet Calibre är oslagbart här, perfekt att flytta över och organisera böcker. och kan även konvertera epub till mobi automatiskt.

1
Bevaka tråden