Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Serie-kanaler

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2012-10-12 20:00

Jag har gjort misstaget att abonnera ett C More paket som bl.a. innehåller C More Series. Är det någon som vet hur programmeringen brukar se ut på sådana kanaler? Eftersom serierna hade premier i september så befinner sig avsnitten mid-season ungefär vilket är helt värdelöst när man kommer efteråt (och jag kan inte heller använda play-funktionen på nätet).

Kundtjänst hos C More är inte speciellt hjälpsamma, så kan kanske någon berätta hur det brukar se ut under en höst. Kör man serierna två gånger 1-10 + 1-10 under hösten eller kommer det nya premiärer i november någon gång? Maraton?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-10-12 21:01

Maraton brukar komma regelbundet på helger. Sen brukar även serierna köras t.ex. mån-fre under ett par veckor vid olika tillfällen. Jag tror att vissa serier visas oftare, typ Shameles går nog på femte varvet nu medan t.ex. Dexter inte visats lika många gånger vad jag vet. Jag har sagt upp C More just för att det inte finns någon playtjänst via Comhem.

Edit: jag har sagt upp all tv via Comhem från årsskiftet.

1
Bevaka tråden