Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 6: Stör ej

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-25 12:12

Tråkigt bara att man fortfarande inte kan skapa grupper direkt i telefonen utan man måste göra det på datorn och sedan synka in dem.

Ursprungligen av zinned:

Tråkigt bara att man fortfarande inte kan skapa grupper direkt i telefonen utan man måste göra det på datorn och sedan synka in dem.

Det kan man ju iofs, inte i Apples egna kontakter utan i andra appar.

Ursprungligen av theplague:

Det kan man ju iofs, inte i Apples egna kontakter utan i andra appar.

Vilka appar då ?

Men man kan också tolka ditt som svar som att man inte kan göra det i apples egna kontakter på datorn
vilket man naturligtvis kan.

Ursprungligen av MalcomX:

Vilka appar då ?

Men man kan också tolka ditt som svar som att man inte kan göra det i apples egna kontakter på datorn
vilket man naturligtvis kan.

Jo, men nu handlade det om att man inte kan göra det i kontakt-appen på iOS.

Ursprungligen av MalcomX:

Vilka appar då ?

Men man kan också tolka ditt som svar som att man inte kan göra det i apples egna kontakter på datorn
vilket man naturligtvis kan.

Borde givetvis skrivit "Kontakter" med versal eller Kontakter-app för att vara tydlig.

En bra app som jag använder heter "Groups".

För mig är den toppen. Får genom jobbet samtal ibland - framför allt sena kvällar och tidiga morgnar .
Favoritlistan släpper jag fram. Har använt den sedan dag ett. Den liksom svarsfunktionen/meddelanden vid samtal uppskattar jag stort - så för mig - två viktiga uppdateringar/möjligheter.

1
Bevaka tråden