Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte installera Soundtrack Pro 3..Help..

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Provade Logic 9 med tillbehör och så och märkte det va något för mej. Investerade i originalpaketet med tillhörande program .Avinstallerade Logic Pro "prov version" och började installera. Tog grymt mkt tid men det blev bra, förutom att den inte ville installera Soundtrack Pro 3. Kollade forum och läste på flera ställen att avinstallera den gamla manuellt så funkar det. Gjorde det (drog den till papperskorgen)å tömde sen papperskorgen.

Men icke då. Vill inte installera den. Har antagligen kvar något från gamla Soundtrack Pro som ligger och spökar. Har senaste uppdateringarna från snow leopard.

Hjälp! Håller på å bli tokig.
Tacksam för alla tips

Detta har jag: Logic Studio - Apple Store (Sverige)

Här finns en del info som kanske kan vara till hjälp:

Soundtrack Pro 3: Troubleshooting Basics

Tack men blev inte klokare.

Finns det nåt bra program man kan avinstallera program med? Så man ser installationsdatum å så. Kanske kan hitta nåt gammalt som ligger kvar från Soundtrack Pro i ett sånt.

I sådana här lägen saknar man Windows....

Här fick man ju inte så mkt hjälp direkt... nån som vet vart man kan få tag i en Soundtrack pro .dmg ? Behöver bara få ner den ensam så kan jag ju updatera och verifera via mitt Locig

  • Medlem
  • Sverige
  • 2012-09-24 20:14

Hittade det här via MacProVideo forum:

Citat:

If you right click on the Install Logic Studio shortcut and choose "Show Original", it should show you the hidden installer folder. Inside the Packages folder you should find "PSTSharedA.pkg" and "ProAppsMetadataSupport.pkg". Try installing both of these package installers and see if that fixes it. This is what worked for me.

Här är tråden:
Soundtrack Pro Won't Install - Soundtrack Pro - Audio - Forums - macProVideo.com

Hoppas det löser ditt problem.

1
Bevaka tråden