Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

EarPods –.de helt nya hörlurarna

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2012-09-13 15:40
Citat:

Unlike traditional, circular earbuds, the design of the new Apple EarPods is defined by the geometry of the ear.

Apple får verkligen de förra hörlurarna att framstå som bra.

Jag ska tydligen få mina EarPods imorgon. Återkommer med recension. Mina öron är vanskapta så det här ska bli spännande.

  • Medlem
  • Linköping
  • 2012-09-13 17:51

Sen in-earlurarnas intåg har jag aldrig kunnat lyssna på lurar som bara sitter löst i örat. Vem vill lyssna på musik när hälften av den försvinner?

Fast är jag ute vill jag höra trafiken osv samtidigt som musiken, tror många håller med?

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2012-09-14 10:16
Ursprungligen av Chaosstar:

Fast är jag ute vill jag höra trafiken osv samtidigt som musiken, tror många håller med?

Det finns appar för det, där du kan ställa in hur mycket omgivningsljud som ska släppas fram eller om det bara ska släppas fram när nivån överstiger en inställd gräns (t.ex. någon skriker eller tutar).

Med vanliga "buds" i öronen hör man mest bara vindbrus.

TNT kom precis med mina lurar. De är riktigt bra. Ljudet är mycket fylligare än den gamla skroten de skickade med förut. De är bekväma. Märks knappt att de sitter där, och jag har studsat runt lite och headbangat utan att de trillat ur. Jag tror tamejfan att Apple har gjort det igen.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-09-16 21:36

Dom ser riktigt snyggt futuristiska ut må jag säga..

Otroligt bra hörlurar! Köpte mina precis på Apple Store i Täby. Ljudet i dem motsvarar mina Bose in-ear, fast dem köpte Jag för 1200kr och dem här för 249kr. Dem sitter väldigt bra, dem är bara att rekommendera!

Jag köpte också hörlurarna på Apple Store. Tycker det är riktigt bra ljud, speciellt basen. För mig passar inte in-ear-lurar (får inte in dem i örat ), men EarPods-lurarna satt bra i mina öron.

De verkar ha fått riktigt bra omdöme. Även iLounge gillar dem, speciellt till det priset.

  • Medlem
  • 2012-09-17 17:20

Tack för era omdömen, nu skall den här farbrorn också lägga en beställning!

  • Medlem
  • 2012-09-19 18:23

Så, då var en annan för en stund sedan och köpte ett par EarPods hos m-store. När jag igår såg hur lång leveranstiden var från applestore, så orkade jag helt enkelt inte vänta på leverans i slutet av månaden. Ljudet är enligt min egen uppfattning märkbart kraftfullare och nu slipper jag även att det är något lägre volym i vänsterluren (gamla lurarna).

Köpte ett par på Macoteket, väldigt prisvärda!!

1
Bevaka tråden