Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Safari - Varför kan inte bara Apple se till att fixa permanent zoom?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kör just nu Google Chrome som standardwebbläsare. Jag gillar den då den är minimalistisk och smidig att använda.

Jag skulle inte ha något alls emot att använda Safari. Den webbläsaren verkar minst lika bra. Det är bara ett problem: När jag går in på en webbsida måste jag zooma in för att få sidan optimerad till mitt fönster. Detta gäller ju för alla webbläsare, saken är bara den att i Chrome kommer den ihåg mitt val. I Safari måste jag göra om det varje gång!

Har sökt efter detta problem och vet att det är många världen över som söker efter en inställning i Safari som gör att den kommer ihåg vilken zoominställning som man ställt in på respektive sida!

Varför har Apple gjort det så här med Safari? Om Google kan med Chrome så kan väl Apple?

Detta är den enda orsaken till att jag håller mig ifrån Safari i nuläget.

En av många anledningar till att människor använder olika webbläsare. Smaken som baken.

Något sånt här du vill att Safari ska ha? How to make Safari remember zoom level per site? - Ask Different

1
Bevaka tråden