Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har Sheriffen slutat?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • 2012-07-31 15:52

Var länge sen jag såg något från Björnström här?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-07-31 16:54

Han har lämnat över till nya gänget som numera driver 99mac. Men Björnström är kvar som medlem så förhoppningsvis dyker han upp här snart igen och kommenterar i trådarna.

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2012-08-01 07:47

Fast just nu är han på långsemester om jag minns rätt. Förhoppningsvis fick inte datorn följa med

om jag ägde 99.se och sålde det och älskar att resa BusinessClass.se - För medvetna resenärer - Förstasidan
så skulle jag, min festmö och barnen definitivt ta en lyxig jorden runt resa ...

Citat:

Ögonblicket: Jag och Marcus har förflyttat oss från First Class loungen vid A-piren till Lufthansa First Class Terminal.

Egentligen ska vi inte använda denna lounge eftersom vi ansluter från Stockholm respektive Göteborg men det är en upplevelse värd en liten promenad.

En trevlig värdinna tar våra papper och pass för att hantera incheckningen. Vi förflyttar oss till á <acronym title="la: LAN Airlines, Chile" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help; color: rgb(62, 62, 62); font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; ">la</acronym> carte restaurangen för en trevlig måltid och något gott att dricka.

Johnnie Walker Blue label säger Marcus. Jag säger ett glas Amarone. Buffébordet har en jättefin Pata Negra skinka där jag snabbt tömmer fatet. Kocken inser min svaghet och kommer ut med ett eget fat till mitt bord. Lycka!

Femton minuter senare kommer värdinnan och säger "Mr Bjornstrom, your Porsche limousine is ready to take you to the plane".

Jag skulle kunna vänja mig vid den här servicen.

1
Bevaka tråden