Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

inte installera bundle

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Östersund
  • 2012-06-12 19:28

Jag hittar trots det vanliga frågan inte riktigt ett bra svar. Jag har varit tvungen att installera om datorn då jag lyckades bryta strömmen under en systemuppdatering (fråga inte). Plockar fram mina systemskivor. Men då vill inte datorn ta emot min bundleskiva med iphoto och andra i program. Det är rätt systemskiva! Det är min egen! Har liksom inte så stor lust att köpa dessa program, när jag redan skall ha den.

datorn säger att det blev fel och att jag skall ta kontakt med programmerarna? intressant.

Skall senare också ladda ner 10.7 som jag har köpt. Men får ju då inte med Iphoto och annat. Jag fick igång datorn en stund då jag installerade nytt system ovanpå. Allt fanns kvar. Lyckades ladda över min användarmapp till annan dator så alla filer, bilder och liknande finns kvar. Gjorde sedan en uppdatering och då slutade datorn helt att fungera. Startade upp musen gick att röra men inget gick att trycka på.

Nåja vad skall jag göra med bundle? Finns det något sätt?

Ring Apple så löser det sig säkert, det kanske är fel på din skiva.
Kanske är något knas med datorn, kör hårdvarutest.

1
Bevaka tråden