Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 6 på WWDC bekräftat med officiell banner

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2012-06-10 00:07

Går nog inte att göra det mer tydligt än så.

Känns ju nästan som att de kommer ta ett kliv bakåt snarare än framåt när man ser den loggan.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-06-10 09:48

Vad/hur menar du då?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2012-06-10 12:52

iOS5 hade en massa bubblor i loggan, dessa återkom i bland annat bakgrundsbilderna.
iOS6 verkar sikta in sig mer på Sony Ericssons blå, vågiga, bakgrund, kanske detta återkommer i systemet med en stramare look på ikoner och bakgrunder.

Färre färger och gråare, aningen tristare som jag ser det, ungefär som Lion.

Business-like kanske de tänker?

Ursprungligen av mattiL:

iOS5 hade en massa bubblor i loggan, dessa återkom i bland annat bakgrundsbilderna.
iOS6 verkar sikta in sig mer på Sony Ericssons blå, vågiga, bakgrund, kanske detta återkommer i systemet med en stramare look på ikoner och bakgrunder.

Färre färger och gråare, aningen tristare som jag ser det, ungefär som Lion.

Business-like kanske de tänker?

Du drar en slutsats om hela operativsystemet från färgen på loggan?

Ursprungligen av mattiL:

iOS5 hade en massa bubblor i loggan, dessa återkom i bland annat bakgrundsbilderna.
iOS6 verkar sikta in sig mer på Sony Ericssons blå, vågiga, bakgrund, kanske detta återkommer i systemet med en stramare look på ikoner och bakgrunder.

Färre färger och gråare, aningen tristare som jag ser det, ungefär som Lion.

Business-like kanske de tänker?

Ah, den gamla konsten att spå framtiden i Apple-banderoller! Jag håller mig till teblad i stället

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2012-06-10 15:19

Japp.

Eller snarare försökte jag översätta det eskimo påtalade tidigare.

Saida knyter näven i graven av avundsjuka.

Verkar som att det kommer en beta av iOS 6 i morgon: MacRumors Ska bli spännande att se vad den innehåller..

Ursprungligen av Stefan Strandberg:

Verkar som att det kommer en beta av iOS 6 i morgon: MacRumors Ska bli spännande att se vad den innehåller..

Hur man tar sig till månen med iOS-produkter, är mitt hetaste tips.

  • Medlem
  • 2012-06-10 20:33
Ursprungligen av Adrian B:

För ett år sedan presenterade Apple iOS 5 på WWDC och det var allmänt väntat att iOS 6 skulle presenteras detta år. Nu har det sista eventuella tvivlet skingrats då skarpögda personer noterat att Apple redan satt upp banderoller inne i Moscone Center i San Francisco om iOS 6.

Skarpögda var ordet.

1
Bevaka tråden