Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Apple ska visa upp operativsystem för iTV vid WWDC

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Till er som tycker att det börjar bli många nyheter om rykten just nu: Sorry, det är den tiden på året. Det lär bara bli värre ju mer vi närmar oss WWDC.

Det är bara bra, sidan känns mer levande då vi får uppdaterade nyheter. Alltid spännande med rykten..

  • Avstängd
  • 2012-05-31 07:25

Som Stefan sa

Låter ju bra om man slipper hålla på att JB etc för att få vad dom flesta liknande prylar redan klarar av

OM det kommer att ske kommer de säkert även tala om vad produkten EGENTLIGEN ska heta eftersom de antingen lyckats köpa rätten till namnet "iTV" eller att Steve lämnade efter sig ett bättre

Vad gäller iTV (ja. jag hoppas också på ett bättre namn) - bring it on! Skulle inte förvåna mig om vår 21-tums tjock-tv hemma i svedala behöver få sig en ersättare nästa år!

För övrigt anser jag att det numera blivit väl vanligt att alla nyheter whatsoever hamnar i samma lilla forumtrådsfålla. Denna ryktestråd ligger alltså under Artiklar, inte under Notiser & Rykten. Nåja, det ska ju bli ändring på det framöver...

Ursprungligen av johan_tanying:

För övrigt anser jag att det numera blivit väl vanligt att alla nyheter whatsoever hamnar i samma lilla forumtrådsfålla. Denna ryktestråd ligger alltså under Artiklar, inte under Notiser & Rykten. Nåja, det ska ju bli ändring på det framöver...

Denna tråd är skapad automatiskt av kommentarssystemet till våra artiklar. När jag skriver en artikel för framsidan så hamnar alla kommentarer till artikeln i en tråd i forumet "Nyhetskommentarer". Jag tror det är bättre att ha alla dessa kommentarstrådar samlade i ett forum. Ibland överlappar nyheterna på framsidan redan aktiva trådar i forumet. Att det redan finns en aktuell tråd är inte ett skäl att inte göra en artikel av det.

1
Bevaka tråden