Tips: iMac 20 % rabatt

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-05-24 17:35

CDON kör nu 20 % rabatt på bland annat iMac och andra stationära datorer.

20% rabatt på utvalda stationära datorer - Hemelektronik - CDON.COM

Beställde i Måndags den enklaste iMacen med 21.5 tums skärm. Ordinare pris 10 499 kr med rabatten kostade datorn mig 8399 kr :D.

Tänkte vänta till hösten att köpa ny dator men med detta erbjudandet kunde jag inte låta bli.
Har fått datorn idag och är väldigt nöjd, Trodde först att jag skulle sakna min SSD i MacBooken men det gör jag inte datorn känns snabb ändå till det jag gör.

Blir det retina i sommar lär du nog ångra dig gruvligt. Snacka om epokskifte.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-05-24 18:20

Med den rabatten jag fick så ångrar jag mig inte, Känner mig riktigt nöjd.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2012-05-24 20:33
Ursprungligen av Tobb@:

Med den rabatten jag fick så ångrar jag mig inte, Känner mig riktigt nöjd.

Grattis till ett bra köp Ytterst sällan man ser sådana fina rabatter på nya macar. Kanonpris !!!

Du ska vara helnöjd. Tack för tipset det hade jag missat, jisses man vill nästan köpa en macmini eller iMac för köpandets skull, man blir alldeles matt när det kommer till Apple och rabatter

Tack för tipset, impulsköpte precis en Apple Mac Mini Core I5 4GB 500GB Radeon HD6630M - Hemelektronik - CDON.COM.

Blir en bra HTPC.

Ursprungligen av keptang:

Tack för tipset, impulsköpte precis en Apple Mac Mini Core I5 4GB 500GB Radeon HD6630M - Hemelektronik - CDON.COM.

Blir en bra HTPC.

Nu har den kommit till utlämningsstället, undrar om jag orkar gå och hämta den idag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2012-05-27 16:01

Grymt! Då blir det kanske en MacMini som HTPC till slut…

• Medlem
  • Stockholm
  • 2012-05-27 16:16

Keptang: köpte du maskinen med dedicerat GPU av en speciell anledning? Märks det stor skillnad i HTPC sammanhang? Jag överväger den själv kontra ingångsmaskinen då det finns fall där det gör enorm skillnad. Priset blir ju lite saftigare bara…

Vet någon när rabatten slutar gälla?

Ursprungligen av Erik.dv:

Keptang: köpte du maskinen med dedicerat GPU av en speciell anledning? Märks det stor skillnad i HTPC sammanhang? Jag överväger den själv kontra ingångsmaskinen då det finns fall där det gör enorm skillnad. Priset blir ju lite saftigare bara…

Vet någon när rabatten slutar gälla?

Köpte den med dedikerad GPU (HD6630M).
pga. vissa problem som kan uppstå med Intel GPU när det gäller film.
Det kanske är löst nu, har inte hunnit kolla upp det.

Med rabatten så blev priset helt ok så det var värt det ändå tycker jag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2012-05-27 18:38

Fan också. Det blev en MacMini!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2012-05-27 19:45

Gott. Det var min uppfattning också. Det blev samma maskin!

1
Bevaka tråden