Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Smarta prylar mm för iPhone/iPad... och Mac å annat...

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • 2012-05-24 07:34

...såg jag på Mac Store igår.

Philips SB7200 Series ShoqBox Wireless Portable Speaker - Apple Store (Sverige)

En liten bärbar stereo högtalare att ta med sig, men det smarta är att att du genom att köpa 2 kan parkoppla dom för att få en bredare ljudbild hemma tex... men men 3-4 månaders leveranstid sög ju lite :-/

Ok, behöver hjälp... ändrar rubriken för den här tråden men rubriken ändras inte där uppe, och nästa gång jag vill ändra den så står den ändrade texten där redan????
.

Senast redigerat 2012-06-21 11:39
  • Avstängd
  • 2012-05-29 09:39

Skulle gärna köpt denna om den varit USB-driven och inte behövt ett eget strömagg. Rätt snygg iaf.

AltiGen iFusion SmartStation Dock för iPhone - Apple Store (Sverige)

  • Avstängd
  • 2012-05-29 13:04

Kanske skulle haft en annan rubrik på den här tråden?

En smart pryttel för dom som vill surfa på 4G nätet med sina enheter, spec. som nu paddan inte kan... och även att ta med på resande fot...

Exklusivt: första testet av Huawei Mobile WiFi E589 | Macpro

Ursprungligen av LaHe:

Kanske skulle haft en annan rubrik på den här tråden?

En smart pryttel för dom som vill surfa på 4G nätet med sina enheter, spec. som nu paddan inte kan... och även att ta med på resande fot...
Exklusivt: första testet av Huawei Mobile WiFi E589 | Macpro

Om man redan har en 3G-dongle (och klarar sig med den hastigheten) räcker det med mindre än en tiondel av priset för en TP-link. #2107

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-05-29 17:03

Man är väl prylnörd

  • Avstängd
  • 2012-05-29 17:26
Ursprungligen av johan_tanying:

Om man redan har en 3G-dongle (och klarar sig med den hastigheten) räcker det med mindre än en tiondel av priset för en TP-link. #2107

...som vill surfa på 4G nätet...

Ursprungligen av kenjon:

Man är väl prylnörd

Precis

  • Avstängd
  • 2012-06-04 08:40

TB docka... så nu ska man bara ha en TB utrustad dator också...

Matrox lanserar Thunderboltdocka - MacWorld

  • Avstängd
  • 2012-06-04 09:52

Jaha, så nu måste man ut och röra på sig iaf :-/

[ATTACH="CONFIG"]33348[/ATTACH]

  • Avstängd
  • 2012-06-11 13:39

Lite intressanta TB prylar... Den andra från Matrox är ju intressant då det är en grafikkortstillverkare... Kan ju bli nått kul i grafikkortsväg där...

Belkin Thunderbolt Express Dock Coming In September | Geeky Gadgets

Matrox DS1 Thunderbolt Docking Station Announced | Geeky Gadgets

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-06-11 22:53
Ursprungligen av LaHe:

...såg jag på Mac Store igår.

Philips SB7200 Series ShoqBox Wireless Portable Speaker - Apple Store (Sverige)

En liten bärbar stereo högtalare att ta med sig, men det smarta är att att du genom att köpa 2 kan parkoppla dom för att få en bredare ljudbild hemma tex... men men 3-4 månaders leveranstid sög ju lite :-/

Jag köpte min direkt på Netonnet. Dessvärre fanns det bara den svarta att välja på...

  • Avstängd
  • 2012-06-11 22:57

Nice att den redan finns i butik... å svart gör väl inget bara den låter bra, fast ok, en vit skulle nog klara "solen" ute bättre.

Hur låter den eller har du nyss beställt?

Såg just att den finns i Applestore nu också... korta 3-4 månader

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2012-06-12 00:08

Den låter alla tiders. Å det fungerar bara bra att svara på samtal i den. Enkelt att byta låtar och starta/stoppa med gester. Nu har jag bara klättringen kvar (som syns i reklambilen)...

  • Avstängd
  • 2012-06-12 15:00
Ursprungligen av frazze:

Den låter alla tiders. Å det fungerar bara bra att svara på samtal i den. Enkelt att byta låtar och starta/stoppa med gester. Nu har jag bara klättringen kvar (som syns i reklambilen)...

Kalas... då blir det ett par vid nästa lön

  • Avstängd
  • 2012-07-17 15:50

Tack, du kan inte byta namn på tråden också, har försökt, men vill sig inte, rätt rubrik står där om jag går in och försöker ändra, men det slår inte igenom när jag sparar.
Annars kanske du kan ändra till: "Smått & gott, ibland nytt..."

1
Bevaka tråden