Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Coda 2 lanseras 24: maj

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-05-22 11:08

Ni har väl inte missat att Coda äntligen kommer ut i version 2 om ett par dagar.
En massa nyheter som man läser om här: Coda 2
Om jag har förstått det rätt så är det halva priset under första lanseringsdygnet.

bäst har blivit hyper bäst

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-05-22 12:11

Lämnade Coda helt och kör numera Sublime Text 2

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2012-05-24 11:50

Idag finns Coda 2 till halva priset på Mac App Store. Bara en liten påminnelse.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-05-26 01:33

Synd att smart complete inte verkar vara så smart Den känner ju bara av medlemsfunktioner om man befinner sig i klassen den tillhör (som det verkar).

Eller har någon annan fått det att fungera fullt ut? (i PHP)

Surt att man nyligen köpte "vanliga" coda för fullpris =/ Verkar dessutom ha missat rabatten, nu ligger det på 569:- (det var väl 300-nånting för någon dag sen?). Iaf, älskar Coda, så man kanske måste punga ut ändå, men lite jobbigt kändes det ju

Ursprungligen av Kermit:

Surt att man nyligen köpte "vanliga" coda för fullpris =/ Verkar dessutom ha missat rabatten, nu ligger det på 569:- (det var väl 300-nånting för någon dag sen?). Iaf, älskar Coda, så man kanske måste punga ut ändå, men lite jobbigt kändes det ju

Om du köpt den väldigt nyligen, och från Panic direkt och inte i MAS, får du uppdateringen gratis. Get Help with Coda 2

Ursprungligen av gabriel.fjellander:

Om du köpt den väldigt nyligen, och från Panic direkt och inte i MAS, får du uppdateringen gratis. Get Help with Coda 2

Det var tyävrr inte så nyligt att jag kvalificerade för en gratisuppdatering. Men det gör inget om jag ska vara ärlig - jag använder det mest hela dagarna på jobbet, det har tjänat in sin kostnad väldigt många gånger om :).

Jag fick iaf tummen ur och köpte Coda 2 i helgen. Kan inte annat än att säga att det är GRYMT bra. Inga klagomål på de nya funktionerna, tvärtom är de flesta väldigt välkomna (inbyggt transmission-klient, inbyggd mysql-klient, mer funktioner som man saknat, t ex "find in files" osv). Överlag en solid uppdatering, har jobbat med den under veckan och det har fungerat kanon i alla lägen. Skönt med iCloud-sync av alla settings också, det var lite jobbigt förut att lägga upp alla siter på de olika datorer jag hade. Kunde inte vara nöjdare, en solklar femma!

mkt nöjd med coda 2 .. specielt efter att jag kunde ändra sidebar position från right till left ...

underbart att mysql hantering nu är inbyggt ..

1
Bevaka tråden