Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Deus Ex: Human revolution ute på App store NU

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att det tar sin lilla tid för spel att nå Macen är vida känt även om Steam förbättrat tillgången lite. Nu finns iaf ett av förra årets, för mig, mest efterlängtade spel på App store, Deus Ex. Det kostar strax under 400kr o filen är på cirka 15GB. Minimum OS är Lion(10.7.3).

Macversionen är komplett o innehåller samtliga tillägg: Explosive Missionpack, Tactical Enhancementpack samt The missing link

Deus Ex: Human Revolution – Ultimate Edition hits Apple’s Mac App Store – MacDailyNews - Welcome Home

Undertecknad har kört detta spelet otaliga gånger på PS3. Jag har i princip påbörjat en ny omgång så fort jag spelat klart den föregående.

Fängslande miljöer, vackert gjort o för den som fastnar för musiken så finns den på iTunes store : iTunes - Musik - Deus Ex: Human Revolution (Original Soundtrack) av Michael McCann

Mycke´nöje!:cool:

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-04-27 14:09

På Macrumors forum rekommenderade man att köpa spelet direkt från Feral Interactive istället då det skulle göra uppgraderingar mycket enklare att hantera (läs: mindre filer att ladda ner).

https://www.feralinteractive.com/?section=buy&game=deusexhr

Men där man kan väl göra som man vill. Vore intressant att höra hur spelet presterar på folks maskiner.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-04-30 11:24

Ursäkta OT men måste bara säga att det är ett riktigt jäkla bra spel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-04-30 12:51

Trailer lockar verkligen men jag har en MBA så jag får vänta tills jag skaffar en Mac med bra grafikkort

1
Bevaka tråden