Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

När gick du på Bio senast?

Tråden skapades och har fått 49 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Avstängd
  • Överallt
  • 2012-03-28 19:23
Ursprungligen av lappen71:

Senast jag var på Bio var den sista Sagan om Ringen filmen och har inga planer att på att gå igen.
Vem fan vill sitta med en massa okända personer som inte kan hålla käften eller käka sitt godis tyst.

Det var anledningen till att jag slutade gå på bio. Folk pratar högljutt i telefon, tar emot SMS med oändliga pipsignaler och diskuterar med varandra över bänkraderna. Nej tack.

Vad det låter som att ni har haft tråkiga upplevelser.

Jag har nog aldrig haft problemet att folk pratar en massa och är allmänt störande.

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2012-03-28 19:26
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Vad det låter som att ni har haft tråkiga upplevelser.

Jag har nog aldrig haft problemet att folk pratar en massa och är allmänt störande.

Det är så i Malmö, här är allt mycket sämre. Till och med regnet är blötare och det är ständig motvind.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-03-28 19:39
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Vad det låter som att ni har haft tråkiga upplevelser.

Jag har nog aldrig haft problemet att folk pratar en massa och är allmänt störande.

Hur många gånger har du varit på bio egentligen?

Ursprungligen av lappen71:

Hur många gånger har du varit på bio egentligen?

Normalt sett så försöker jag väl att gå på bio minst en gång i månaden. Det har blivit lite tunt på sistone, dock.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-03-28 21:26
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Normalt sett så försöker jag väl att gå på bio minst en gång i månaden. Det har blivit lite tunt på sistone, dock.

Och ändå använder du ett så pass starkt ord som​ aldrig.

Ursprungligen av lappen71:

Och ändå använder du ett så pass starkt ord som​ aldrig.

Ja? Jag har aldrig​ haft några problem med störande människor.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2012-03-28 21:45
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Ja? Jag har aldrig​ haft några problem med störande människor.

Då drar jag slutsatsen att du antingen ljuger eller så är du oerhört tolerant.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-03-28 21:44
Ursprungligen av Tobias Schelin:

Vad det låter som att ni har haft tråkiga upplevelser.

Jag har nog aldrig haft problemet att folk pratar en massa och är allmänt störande.

Beror på i vilken stad och vilka filmer man går på.

Klart man varit på bio någon gång där det varit störande ungar. Minns en av de nya Star Wars-filmerna på en biograf i Övertorneå. Hu. Men de flesta gånger har där inte varit några störande moment.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2012-03-28 20:22

Senast på premiären av Kvarteret Skatan den 16:e mars. Jag har definitivt inga planer på att åka till Laholm efter det!
Filmen före det bör ha varit 2012 (två år sedan kanske?) vilket var en katastroffilm på flera sätt...

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2012-03-28 21:20

Hmmm...2007 nån gång tror jag...kommer inte ihåg vilken film...

  • Medlem
  • 2012-03-28 21:46

Såg Safe House får cirkus två veckor sedan. Men innan dess tror jag det var senaste Hamilton.

När gick du på Bio senast?

Vad jag kan minnas så var mitt senaste biobesök på annandag jul i Sthlm och såg då den senaste Sherlock Holmes-filmen och den måste jag säga att jag gillade riktigt skarpt!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-03-28 22:05

Senast jag o fjällan var på bio var när sista Harry Potter-filmen hade premiär...när det nu var

  • Medlem
  • Neverland
  • 2012-04-02 22:46

Det var inte igår, utan 1997. Lilla Jönssonligan.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2012-04-02 23:06

Visar de ens bio längre? Skämt åsido, men senast var för fem år sen.. Tiden går fort!!!

För en halvtimme sedan. Wrath of the titans... Herregud vad dålig...

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2012-04-03 05:25

Går numera endast på bio med min dotter. Och även det blir rätt sällan, då på grund av kostnaden.

  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2012-04-04 07:41

Vi har en liten bio/film-klubb på jobbet, så jag går en del på bio. Senast för tre veckor sedan, gick och såg "The Artist" på Sture (på Birger Jarlsgatan). Ett tips är att INTE gå på dom här stora "Filmstäderna" utan välja dom äldre, mindre biograferna. De är mycket skönare stämning och inte sånt jävla liv.

Bevaka tråden