Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Krav på luftflöde till Imac 27"

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Bara
  • 2012-03-26 00:07

Hej,

Kommer förmodligen att införskaffa mig en 27" Imac när de släpper nästa refresh. Tänkte samtidigt köpa ett nytt skrivbord då mitt gamla börjar bli väldigt slitet efter 10 år i mitt bruk och x år i förra ägarens.

Skrivbordet jag blev intresserad är Ikeas Hemnes med påbyggnadsdel. Påbyggnadsdelen har utrymme för skärm osv. Vad jag undrar är om detta skulle störa en imacs luftflöde.
http://www.ikea.com/se/sv/images/products/hemnes-pabyggnadsdel-skrivbord__0117133_PE272443_S4.JPG

Tack på förhand.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-03-26 06:07

Är nog inga problem. Så här ser det ut hos mig och jag har aldrig under 30° på dagen. Vid normal surfning och bildredigering dvs inga tunga processer så går fläktarna sällan över 1000 RPM.

  • Medlem
  • Bara
  • 2012-03-26 16:01
Ursprungligen av onnyt:

Är nog inga problem. Så här ser det ut hos mig och jag har aldrig under 30° på dagen. Vid normal surfning och bildredigering dvs inga tunga processer så går fläktarna sällan över 1000 RPM.

[ATTACH="CONFIG"]32687[/ATTACH]

Ah ok, tack så mycket för hjälpen

Ursprungligen av onnyt:

Väkomen hit förresten

Tackar, tackar.

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-03-26 06:08

Väkomen hit förresten

  • Medlem
  • White Beach, Puerto Galera
  • 2012-03-26 16:29

Fega inte ur nu. Presentera dig för alla andra här på forumet. Personliga presentationer

1
Bevaka tråden