Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan man skapa undermappar för tv-serier i itunes?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Laholm
  • 2012-03-21 18:18

Hej. Har efter mycket tid och möda lyckats konvertera mina tv-serier till itunes så att jag ska kunna se dem på min apple tv2. Till mitt stora förtret så inser jag att trots att alla tv-serier förvisso hittas och sorteras enligt serie och säsong, så verkar den inte fatta att jag vill ha undermappar. Det är inget kul med en lista som är 30 poster lång, t.ex. south park season 1, season 2, season 3 osv. Jag vill kunna ha en mapp som heter South Park, och så går jag in på den och sedan ligger alla säsonger där i fallande ordning.

Finns det någon som vet om detta går att ordna? Det låter ju verkligen inte som någon avancerad grej, men ändå kan jag inte hitta hur man gör!

Någon?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2012-03-21 20:01

Nej, det går inte. ATV är inte uppbyggd för att navigeras på det sättet.

  • Medlem
  • Laholm
  • 2012-03-22 15:12

Det var ju synd. Känns ju som en ganska enkel och grundläggande tanke, att man vill sortera sina filmer och tv-serier i en viss ordning. Men men.... får väl klara mig ändå

Ursprungligen av Stoxoz:

Det var ju synd. Känns ju som en ganska enkel och grundläggande tanke, att man vill sortera sina filmer och tv-serier i en viss ordning. Men men.... får väl klara mig ändå

Det är en enkel och grundläggande tanke i Windows och i Mac OS X. Detta har ju aldrig varit möjligt när det kommer till iOS-enheter. Där har Apple valt att bestämma hur du ska organisera de fler som du vill ha tillgängliga. Detta är både på gott och ont, så klart.

1
Bevaka tråden