Epson färg pris?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • 2003-09-12 15:17

Var köper man billigast originalpatroner till Epson.

Som heter T007 och T008.

Någon som kan tipsa ?

• Medlem
  • Karlstad
  • 2003-09-12 19:37
Citat:

Skrevs ursprungligen av Pirre
Var köper man billigast originalpatroner till Epson.

Som heter T007 och T008.

Någon som kan tipsa ?

Det beror väl på vart du finns? Om du vill sätta dig i bilen och åka till Karlstad, så finns det ett ställe här som heter Gösta Hansson AB.

Seriously, jag har inte köpt en originalpatron på år och dag. Kolla in Pelikans piratgrejer. Det är INTE smäck från Taiwan, utan håller minst lika hög kvalitet som Epsons egna (kanske t.o.m. högre?), men kostar 30-60%.

Danne

Hmm. Jag tror NetOnNet har något annat märke för EPSON. Har dock inte kollat priser så noga.

• Avstängd
  • 2003-09-12 19:49

Jag köpte från INKclub Pirat och det var skit. Måste göra ren skrivaren oftare och en massa rödstick i bilderna.
Det är en photostylus 895 jag har.
Inbyggd kortläsare

• Oregistrerad
  • 2003-09-12 21:05
Citat:

Jag köpte från INKclub Pirat och det var skit.

Jepp, håller just på att rengöra en skrivare som Inkclubs bläck har tagit livet av. Brukar inte köpa piratbläck men just denna skrivare har jag bara för billiga slaskutskrifter.

Jag funderar på att bygga om en av mina skrivare så att man kan köra med Cobra patroner. Sedan behöver man inga fler patronköp, och bra blir det påstår dom i a f...

http://www.refill.nu/cobra/CFS.htm

• Oregistrerad
  • 2003-09-12 21:22
Citat:

Skrevs ursprungligen av Johan Arvidsson
Hmm. Jag tror NetOnNet har något annat märke för EPSON.

Jepp, Pelikan. Jag vet flera som kör med det och är nöjda.

Citat:

Jag köpte från INKclub Pirat och det var skit. Måste göra ren skrivaren oftare och en massa rödstick i bilderna.
Det är en photostylus 895 jag har.
Inbyggd kortläsare

Köpt pirat till min Epson 1520 i 6år, en gång från INKclub men aldrig mer. Har köpt över 200 patroner från
http://www.black-write.se/

har fungerat kanon hela tiden

F

1
Bevaka tråden