Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Trådlöst tangentbord med numerisk del

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har ett trådlöst tangentbord med num del (vit ej alu) men kan inte hitta det på Apple Store längre, det fanns en tråd från 2008 att det inte fanns några såna längre men det är ju så länge sen, vet någon om det finns att få tag på? En kompis vil köpa ett och jag har sagt att det finns men hon hittar inget.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2012-02-29 19:41

Jag tror inte det finns, men du kan komplettera ett trådlöst tangentbord med numpaden i länken.

  • Medlem
  • Fränninge, Skåne
  • 2012-03-01 08:15

Det finns att köpa det "platta" i Alu med numerisk tangentbord i butik.

Det du hänvisar till, det gamla i plast finns mycket inte riktigt i handeln längre om ingen ligger på en riktig hyllvärmare. Så din kompis får göra som jag, annonsera efter ett. De brukar finnas att hitta på tradera/blocket annars också. Tror jag gav 200:- + frakt för mitt för ett år sedan.

grönt te var det jag hällde i tangentbordet...

Ursprungligen av Lilian Ljungberg:

grönt te var det jag hällde i tangentbordet...

Tips:
Det finns en Redigera-funktion. Man kan ändra i sina inlägg. Man behöver inte skriva ett helt nytt inlägg bara för att rätta ett ord i föregående inlägg.

Tack för tipsen! Ska vara rädd om det jag har då. Hällde en kopp grönt i det för någon vecka sen men det överlevde (gjorde samma sak med kaffe med mjölk för något år sen, gick inte lika bra...)

Ursprungligen av Lilian Ljungberg:

Jag har ett trådlöst tangentbord med num del (vit ej alu) men kan inte hitta det på Apple Store längre, det fanns en tråd från 2008 att det inte fanns några såna längre men det är ju så länge sen, vet någon om det finns att få tag på? En kompis vil köpa ett och jag har sagt att det finns men hon hittar inget.

200 + frakt så skickar jag det jag har hemma. I stort sett oanvänt då jag inte suttit framför extern skärm och tangentbord mycket hemma. Dessutom har jag köpt det nya alu-bordet som jag iofs inte heller använder.

Skicka PM om du är intresserad.

  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-03-01 13:16
1
Bevaka tråden