Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får man tipsa om en Podcast?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Två polare och jag startade en podcast för 11 veckor sedan på tisdag. Det har hunnit bli 11 avsnitt, 10 000 nedladdningar och ett jädrans trevligt program. Ämnet är (trumvirvel) allt som händer på och utanför fotbollsplanen. Vi älskar fotboll, men inte på "är Arsenal i kris? Vad ska Man United göra för att vinna över X"-nivå. Vi pratar hellre om kärleken inom fotboll, om kulturen kring den, om karaktärerna som man inte tar miste på med mera.

En del struntprat blir det också. Allt från Star Wars till Sagan om Ringen, från Bob Dylan till Heteronormativitet. Det är avslappnat och varmt, fullt av glädje och kärlek.

Lyssna gärna. Vi gör det helt utan vinstsyfte. Vi vill bara prata så som vi alltid gör och hoppas att någon trivs med att lyssna, vilket rätt många gör, verkar det som! Till och med folk som inte tycker om fotboll särskilt mycket brukar gilla oss.

iTunes:
iTunes - Podcasts - Fotpodden by Blomqvist, Larsson, Marksell

Facebook:
Fotpodden | Facebook

Twitter:
Twitter

YouTube:
Fotpoddens kanal - YouTube

(Jag hoppas att jag inte bryter mot någon forumregel då jag bara vill upplysa om vår fullkomligt ideella podcast. Som att tipsa om sitt band eller nåt. Borde väl vara ok?)

Även om jag inte gillar fotboll (håller inne med sex rader bjäbb) så skall jag ladda ner och lyssna.

Själv vill jag tipsa om The Skeptics Guide to the Universe
Home - The Skeptics' Guide to the Universe

De har hunnit till episod 342 nu... om du vill lyssna sedan #1 har du att göra.

Låter bra! Skeptic's guide har jag blivit rekommenderad av en kompis också, så jag får ta tag i det!

Du måste inte lyssna från avsnitt ett av vår podcast, du kan börja på nummer 2 egentligen. Första har otroligt dåligt ljud och är rätt stelt

Nytt avsnitt uppe nu, för de som kanske är intresserade!

1
Bevaka tråden