Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Veckans medlem: Jesper Ohlsson

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hillared
  • 2012-02-03 14:37

Trevligt initiativ
Tack för ett bra jobb Jesper!

Tack, tack!

Ett par rättelser.

Nej, Martin, avataren är inte en Ibanez. Det är en Ernie Ball Music Man Luke. Modellen på min avatar är en specialversion som kallas "Ball family reserve". Jag äger inte en sådan, utan jag har standardversionen.

Och det är nästan 4 år (inte 3) sedan jag blev moderator. Mars 2008 närmare bestämt.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Tack, tack!

Ett par rättelser.

Nej, Martin, avataren är inte en Ibanez. Det är en Ernie Ball Music Man Luke. Modellen på min avatar är en specialversion som kallas "Ball family reserve". Jag äger inte en sådan, utan jag har standardversionen.

Och det är nästan 4 år (inte 3) sedan jag blev moderator. Mars 2008 närmare bestämt.

Ajdå - jag gjorde en Google sökning på bilden!

2008 - det visste jag. Hade däremot glömt bort att det var 2012, oops

En arbetshäst som få, stort tack!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2012-02-03 15:12

Kul att en flitigt medlem och moderator uppmärksammas.
Veckans medlem blir intressant. Det finns ju några profiler som vi alla känner till här på 99mac.

Ursprungligen av stile:

Kul att en flitigt medlem och moderator uppmärksammas.
Veckans medlem blir intressant. Det finns ju några profiler som vi alla känner till här på 99mac.

Ja det finns en hel del sköna profiler när man börjar fundera. Skicka ett PM till mig med önskemål

Välförtjänt, Jesper! Den tid du lägger ner här är ovärderlig! Tack för att du jobbar så bra!

  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2012-02-03 22:58

Tack Jesper för all hjälp du ger utan att du kanske är medveten om det (vi är trots allt en del som söker och finner). Trevlig idé att presentera "kändisarna" på 99mac.

  • Medlem
  • 2012-02-04 00:34

Respekt!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2012-02-04 02:09

Tack för allt jobb du lägger ner här på siten. Heder till dig Jesper.

1
Bevaka tråden