MacBook Air - köpa nu eller vänta?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2012-01-12 09:44

Hej,

Tänkte ta och köpa en MB Air till tjejen då hon ska börja plugga på distans i mars/april.

Har läst runt lite och det verkar som det kommer en upphottad variant i samma veva, så frågan är som säkert 1000 andra ställt innan om man ska köpa den nu eller vänta?

Det jag tänker mig mest är att om ryktena bara säger att det blir en vanlig upphottning av den så slår jag nog till iaf då hon skulle behöva en egen dator redan nu, men om det kommer en helt ny variant så väntar jag lite så får hon låna min så länge.

Magic Eight Ball CGI

Är nog också på Marcus linje, även om jag har haft lite samma funderingar på sistone. Min snubbe är ute efter en lätt skrivdator, och om det är akut är det kanske enklast att bara köpa en. Annars kanske slutet av April inte är en helt pjåkig gissning på när den nya släpps? Vad känns rimligt?

Trådens rubrik ändrad. Tänk på att rubriken tydligt ska visa vad frågan faktiskt gäller.

/Mod

• Medlem
  • International user
  • 2012-01-12 15:59

April låter tidigt för en ny version.

Från Buyers Guide som är länkad ovan.

Recommendation
Neutral - Mid-product cycle

Last Release
July 20, 2011

Days Since Update
176 (Avg = 321)

• Medlem
  • International user
  • 2012-01-12 18:59

Okej, det blir nog så att jag köper en MB AIR nu denna månad i present till tjejen och så väntar jag med min tills senare helt enkelt.

Tack!

1
Bevaka tråden