Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Growl och Lion full screen

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2012-01-07 14:51

Har precis installerat nya Growl för Lion via Mac App store och det verkar som om man inte får några notifieringar i full screen läge, eller ....?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2012-01-07 21:59

Det har jag inte testat, men det låter ju som det ska vara. Fullskärmsläge skapar ju ett eget "spaces", och Growl visas väl inte på det.
hur funkar det om man startar Growl på Space 1, sedan växlar till Space 2, ser man notifieringarna på Space 2 då? Sitter på jobbet och kan inte testa.

  • Medlem
  • Täby
  • 2012-01-08 03:01

Har oxå upptäckt att Growl för tillfället inte funkar med Skype. Detta verkar dock vara ett fel på Skypes sida och det finns en word around.

  • Medlem
  • Täby
  • 2012-01-08 02:58

Om man inte har full screen läge på så funkar Growl oberoende i vilken space man är. Verkar ligga "över" alla spaces så att säga. Men om man kör Safari i full screen så funkar det inte. I alla inte för mig. Tycker att detta är en miss då man marknadsför nya Growl som att den är gjord för Lion och tar dessutom numera betalt för programmet. Helt ok att betala tycker jag men då vill jag ha full kompatibilitet med Lion.

1
Bevaka tråden