Tillgången på iPad 2 32 GB wifi?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har svårt att hitta en iPad2 med (enbart) Wifi 32gb. I synnerhet hos en återförsäljare som säljer någon form av trygghetsförsäkring (typ drulle + tar bort självrisken i 2 år) vid köptillfället. Siba bl a har en sådan, men de har inga utom i Växjö och Örebro.

Någon som har några tips el så angående tillgången på iPad 32gb Wifi nu i januari? Kanske läge att börja titta på webbhandlare i andra länder?

Tråden flyttad till rätt forumdel.

/Mod

Enligt MediaMarkts hemsida så finns den i lager i varuhuset i Göteborg Högsbo, men inte i Göteborg Bäckebol.

Och enligt Elgigantens hemsida så finns den i lager i Göteborg Sisjön.

(enligt din profil så finns du i Göteborg - hoppas det stämmer)

Och sen hade det varit jättebra om du hade berättat lite mer, t.ex var du redan har kollat, så att vi slipper lägga tid på att leta på de ställen du redan har betat av.

Senast redigerat 2012-01-06 18:23

Tack Jesper! Jag skulle naturligtvis ha skrivit att jag inte hittade någon överhuvudtaget som hade just konfigurationen wifi + 32gb samt sålde en tilläggsförsäkring. Veckan efter dök rätt modell upp i ett fåtal ex på SIBA, men vi avvaktade och det blev Mediamarkt en liten tid senare.

När Jag kollade Elgiganten så fanns inte just denna modell listad där och de och i princip alla andra som inte listade rätt modell som jag frågade via epost svarade inte, även när frågan i något fall lades ut på webbplatsen. Antar de har för mycket att göra på de där ställena.

Nu planerar jag en 64gb wifi till mig själv, men med ett antal andra Macprojekt innan det så hinner väl trean komma innan jag får till det.

1
Bevaka tråden