Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur få iTunes att synkronisera alla mina låtar till min iPhone?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2012-01-02 18:33

Har stött på ett märkligt problem som jag inte riktigt vet hur jag ska lösa, jag har 176 låtar som jag har köpt via iTunes, men när jag ska synkronisera min iPhone så överförs det bara 156 låtar, jag får upp en ruta på telefonen efter synkroniseringen där det står '' iTunes Synkronisering: 20 objekt kunde inte synkroniseras, mer information hittar du i iTunes ''

Jag kan inte hitta vad som är felet i iTunes, och dessa låtar som inte vill överföras har jag haft förut på telefonen.

Under Bibliotek -> Musik så har jag kryssat i alla låtar mina 176 låtar

Under Enheter -> Min Telefon -> Musik fliken så är '' Synkronisera Musik, Hela musikbiblioteket'' kryssat

Jag har provat att radera alla musik från telefonen och ändra till att den bara ska synkronisera markerade artister, och då har jag kryssat i dom låtar som inte vill överföras till telefonen men jag får upp samma meddelande på telefonen då också '' iTunes Synkronisering: 1 objekt kunde inte synkroniseras, mer information hittar du i iTunes ''
Vart någonstans i iTunes hittar jag denna information som telefonen refererar till?

Dessa låtar som inte går att överföra till telefonen kan jag utan problem spela upp i iTunes, alla låtar ligger även i rätt mapp, dvs där all min köpt musik hamnar på datorn.

Ett exempel, jag har tre låtar från Adele och albumet 21 på iTunes, alla 3 låtar ligger i samma mapp eftersom de är från samma album, men det är bara 1 låt som överförs till min iPhone när jag synkroniserar den och det är Set Fire To The Rain.

1. Someone Like You
2. Set Fire To The Rain
3. Rolling In The Deep

Osx Lion: 10.7.2
Itunes: 10.5.2
iOS: 5.0.1

Kan vara så att låtarna ligger på telefonen men inte dyker upp under artister, går då att hitta om man söker på dom i telefonen, hände mig precis när jag startade med IOS 5, Har för mig att jag löste det med att göra albumen till "del av samling"

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2012-01-04 15:30

Nope, dom finns inte i telefonen, dom överförs aldrig över heller när man synkroniserar.

1
Bevaka tråden