Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airport express slutat fungera

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-29 22:18

Mina två airport express har slutat att fungera. Jag var tvungen att använda mig av eternet kabeln igen (ganska kort sådant) och då funkar det.
Jag har köpt en ny iMac men behållit min gamla, problemet var att jag var tvungen att sätta på den gamla och inte låta gå i vila om jag skulle skriva ut något. Därför försökte jag idag se över inställningarna för att kolla om det fanns något jag kunde göra åt saken. Grejen är den att jag måste ha gjort något väldigt tokigt för båda airport (en hade jag kopplat till stereon) har försvunnit och vad jag än försöker med airport verktyget så hittar det inte dem.

Är det någon som har en aning på vad det kan vara och vad möjligen kan man göra?

Tacksam
// Pancho

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-30 00:32

Jag gjorde en fabriksåterställning och sedan gjorde jag om alla inställningar och så började fungera igen. Instruktioner om hur man gör finns på Apples egen hemsida.
Återställa AirPort Express
Jag berättar detta i fall någon annan lika okunnig som jag råkar för samma eller liknande problem.

//Pancho

1
Bevaka tråden