Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laserskrivare som funkar i Lion?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har just nu det tveksamma nöjet att äga en Hp 1022n, som tycker att det räcker att skriva ut typ varannan sida av de utskrifter jag begär. Problemet började när jag började köra Lion. Undrar därför om det finns någon skapligt billig laserskrivare som funkar med os lion. Just nu har jag en s/v men om priset inte är alltför häftigt kan jag tänka mej en med färg också, viktigast är i alla fall att den skriver ut alla sidor:D

Ursprungligen av Greta723:

...men om priset inte är alltför häftigt...

Det är omöjligt för oss att veta vad du menar med "inte alltför häftigt".

Så ange gärna vilken prisklass du helst hade tänkt dig, och hur högt du kan vara beredd att gå.

Jag skulle gärna ligga under 3000 kr, men viktigast är att det fungerar att skriva ut. Har inte så stora krav, skriver mest bra ut svart-vita A4 sidor. Hastighet minst den jag har nu, 19 s/minut.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-26 15:16

För gränsen 3000:- så får du en färglaser med nätverk... kolla ny HP så har den säkert e-print också.

  • Medlem
  • TÄBY
  • 2011-10-26 17:55

Det finns väl behandlat i många trådar men kolla Brother och HP och köp en med inbyggt nätverkskort samt undvik Canon då dom ännu inte kommit med fungerande drivare för Lion.

Tror inte Greta723 vill ha en HP igen...

  • Medlem
  • Ängelholm
  • 2011-10-26 18:36

Samsung CLP-300N har jag, den fungerar alldeles utmärkt med Lion och är rel. billig i drift. Den heter CLP320N nu. 1845 pengar på dustin. Dock bara 16 sid/m Bara att koppla in i nätverket och se glad ut. Vill man göra det ännu enklare så heter modellen CLP-325W, där W står för WiFi.

1
Bevaka tråden