Problem med att iTunes hänger sig vid uppdatering av iPhone

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-16 19:02

Försöker uppdatera hustruns telefon. När i av ansluter den till iTunes så låser det sig hela tiden. Jag får upp rutan som säger att iOS 5 finns tillgänglig. Jag har provat att trycka på avbryt och fortsätt med det blir samma låsning. Efter lång tid kommer en ruta upp som säger: iTunes kunde inte läsa in dataklassinformation rån Synk Sevices. Anslut på nytt eller försök igen senare.

Vad är detta?

• Medlem
  • International user
  • 2011-10-16 22:00
Ursprungligen av xms67:

Försöker uppdatera hustruns telefon. När i av ansluter den till iTunes så låser det sig hela tiden. Jag får upp rutan som säger att iOS 5 finns tillgänglig. Jag har provat att trycka på avbryt och fortsätt med det blir samma låsning. Efter lång tid kommer en ruta upp som säger: iTunes kunde inte läsa in dataklassinformation rån Synk Sevices. Anslut på nytt eller försök igen senare.

Vad är detta?

iTunes för Windows: Felmeddelandena "Kunde inte läsa in dataklassinformation från synkroniseringstjänsten" eller "Kunde inte läsa in leverantörsdata från synkroniseringstjänsten"

Bröt ut ovanstående två inlägg från nedanstående tråd. Att iTunes hänger sig har inte att göra med att iOS 5 är ute.

http://www.99.se/notiser/290326-ios-5-ute-nu-2011-10-12-a.html

/Mod

1
Bevaka tråden