Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bannad iPhone 4s reklam

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-09 09:59
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-10-09 11:16
Ursprungligen av ;:

Haha helt underbar!

"What is the greatest advancement with the new iPhone? - The fucking camera, I don't care what Siri has to say about it."

En av de fantastiska sakerna med att vara Apple/Mac människa är hur lätt det är att ta humorn som är riktad mot det man tror på.

Knappast något jag fått känsla av när det gäller alla de Micro$oft människor jag känner...

Underbart rolig "serie"

Har du missat de andra filmerna från det där gänget så se dem också! Grymt kul! För Apple-nörden i alla fall

  • Medlem
  • 2011-10-10 02:30
Ursprungligen av ;:

Haha, lysande!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-10-10 07:05

Jag har väl fått för lite kaffe så här på morgonen men NEJ!!! det är ingen bannad reklam för iPhone4s, det är en video som några slängt ihop för att vara roliga och NEJ!!! Man slänger INTE in en bild på ett youtubeavsnitt på en sida som stödjer direktlänkning!

Dessa "artiklar" tar ytterligare en djupdykning i träsket av värdelöst tidsslöseri.

Snart letar jag upp något annat macforum att hänga på.

För er som nu tror jag är helt humorfri... ja, videon i sig hade mycket humor och de andra filmerna är störtsköna.

Jag blir mest trött eftersom sidan säger att jag måste ha flash10 eftersom klippet inleds med reklam...

Nej, jag vill köra HTML5 versionen. Jag vill inte se reklam...

Och vad var det som var så kul? En massa nissar som spelar fulla, verkligen jättekul

Ursprungligen av BlackSmp:

Jag blir mest trött eftersom sidan säger att jag måste ha flash10 eftersom klippet inleds med reklam...

Nej, jag vill köra HTML5 versionen. Jag vill inte se reklam...

Och vad var det som var så kul? En massa nissar som spelar fulla, verkligen jättekul

http://www.youtube.com/watch?v=PsF-6vASUz4&#t=02m00s

1
Bevaka tråden