Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur uppdaterar jag från 10.4 till 10.5 eller 10.6?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2011-09-24 22:17

Jag behöver hjälp! Jag vet inte om min data är Tiger eller inte. Jag behöver installera e-legitimation men det krävs hela tiden Mac OS X 10.5 eller 10.6 .... Hur gör jag?
Jag har hittat uppdateringar MEN de funkar inte! De säger samma sak (behöver 10.5 eller 10.6) men det är just det som vill ladda ner. Måste jag köpa den? Jag köpte min Mac 2008. O:-)

Ursprungligen av celeste:

Jag behöver hjälp! Jag vet inte om min data är Tiger eller inte. Jag behöver installera e-legitimation men det krävs hela tiden Mac OS X 10.5 eller 10.6 .... Hur gör jag?
Jag har hittat uppdateringar MEN de funkar inte! De säger samma sak (behöver 10.5 eller 10.6) men det är just det som vill ladda ner. Måste jag köpa den? Jag köpte min Mac 2008. O:-)

Klicka på Äpplet längst upp till vänster, ta "About my mac" och då borde du se versionsnumret på OS X.

Om du inte har 10.5 eller 10.6 så behöver du uppgradera till det om e-legitimation kräver så. Det gör du genom att köpa operativsystemet begagnat - titta på Blocket eller annan plats. Detta med undantag för 10.6 som fortfarande kan köpas på Apple Store.

  • Medlem
  • Sigtuna
  • 2011-09-24 23:36

Tack så mycket för hjälpen!

1
Bevaka tråden