Problem med att logga in på Handelsbankens internettjänst

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2011-08-15 21:11

Vet inte om detta är rätt forumgrupp att skriva i men jag provar:

Har tidigare inte haft några problem med att använda Handelsbankens internettjänst men de senaste gångerna jag provat får jag upp samma meddelande vareviga gång. Jag använder kortläsare med sladd och får, efter att ha knappat in mitt PIN och fått det godkänt, upp samma felmeddelande om "fel i underliggande säkerhetssystem".

Har provat att göra en programuppdatering på datorn men det har inte hjälp. '

Är det någon som råkat ut för samma sak och hittat en lösning?
Tack på förhand!

Du får gärna använda forumets sökfunktion innan du startar nya trådar. Chansen att ämnet har tagits upp tidigare, eller att det redan har en tråd, är ganska stora när det gäller en så vanligt förekommande tjänst.

Här har du en tråd som handlar om Handelsbankens tjänster på Mac:
http://www.99.se/allt-om-mac/210031-anvander-handelsbanken-internet-pa-mac.html

Rekommenderar att du fortsätter där. Inte här.

Och med hänvisning till ovanstående stänger vi här. Som sagt, var vänliga sök innan ni skapar nya trådar.

/Mod

1
Bevaka tråden