Har skickat iväg min iPhone på lagning. Abstinens!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Lämnade in min iPhone 4 på lagning förra veckan då hemknappen börjat glappa oroväckande mycket.

På Phone House säger dom att det kan ta upp till fyra veckor. "Okej, inget att göra åt det", tänkte jag. Nu när jag går in och kollar mitt ärende ser jag att Phone House höll på telefonen i sju dagar innan dom fick tummen ur och skickade den.

Inte undra på att det kan ta fyra veckor. Slött av Phone House!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2011-06-08 13:38

Man blir riktigt trött på den typen av service... En eller två dagar kan man tycka att det är okej att den ligger kvar, men sju dagar?

När jag själv hade problem med min första 4:a så kontaktade jag Lan-Master i Malmö, där jag väldigt vänligt frågade om det fanns någon möjlighet att få utbytestelefon eller liknande, då fick jag förklara felet och de lade upp all info hos dem (i detta fallet var kameran stendöd, gick inte igång alls, fick massa tips på vad jag skulle testa men fick inte igång den) då beställde dom en utbytestelefon, så några dagar efter ringer de o säger att det fanns en ny telefon att hämta ut. Kommer in till deras serviceställe och lämnar in telefonen, de kollar på den en gång till, kameran startade inte då iheller. Fick en ny lur med mig hem.... Grymt smidigt måste jag säga!!

Hoppas att din service går snabbare än 4 veckor!

MVH

Har flyttat tråden till rätt forumdel. Tänk på var ni lägger era trådar.

/Mod

dock tycker jag telenor har bra lämnade in min 4 i lördags av samma problem skickas på måndagen framme på tisdagen undersökt på onsdagen och ska bytas till en utbytesenhet och nu väntas den på att skickas väldigt bra tycker jag då jag har hört att man kan få vänta 4 veckor

1
Bevaka tråden