Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iSteve: Book of Jobs

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-06-06 10:27

Det kan tänkas att jsg köper den som ebok sen, men beställer från amazon gör jag nog inte. Blir nog intressant läsning, dock!

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2011-06-06 11:56
Ursprungligen av ;:

Den är auktoriserad av Jobs? Antingen är det Steve Jobs självbiografi eller Walter Isaacsons biografi om Jobs (aukt eller icke-aukt).

Det är Isaacsons auktoriserade biografi om Jobs.

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2011-06-06 13:28

Det ska bli intressant att läsa den när den kommer, synd att det är ett tag kvar tills dess. Kan tänka mig att detta kommer bli en bok som säljer grymt många ex.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-06-07 19:21

Håller med, det blir kul att läsa eftersom Jobs själv och hans omgivning under flera år blivit intervjuad för boken. Hur han ser på sin roll och Apple blir intressant att se.

Ursprungligen av ;:

Jämför titeln med Steve Wozniak's bok:

iWoz: Computer Geek to Cult Icon: How I Invented the Personal Computer, Co-Founded Apple, and Had Fun Doing It

iWoz var dock en självbiografi o riktigt kul att läsa. Woz var och är ngt av en spelevink

Världens fånigaste titel och ett förskräckligt omslag, men säkert intressant läsning.

Inte föränn folk är döda och biografier skrivs blir det intressant för mig.

Ursprungligen av Zimmerman:

Inte föränn folk är döda och biografier skrivs blir det intressant för mig.

Äh, Salvador Dali skrev sina memoarer vid 37 ...

...sedan är det ju så jäkla jobbigt skriva sina memoarer när man är död och så ......

1
Bevaka tråden