Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta bort en podcast utan att den försvinner ifrån listan

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-27 19:18

Jag skulle vilja ta bort en hemladdad podcast utan att den försvinner ifrån listan med möjliga podcastavsnitt att ladda hem. Jag skulle alltså, när jag har lyssnat på avsnittet, vilja gå tillbaka till hur det var innan där episoden är skriven med grå text och där jag har möjligheten att ladda hem den. Som det är nu så försvinner allt när jag väljer "delete".

fattar inte vad du menar riktigt.

Kolla i inställningarna för en podcast genom att högerklicka på podcastraden i iTunes.
Ändra på hur många som skall behållas ?
Börja där iaf.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-27 22:39

Jag löste det nu. Det funkade inte att ladda om feeden genom att hålla nere command, men däremot kunde jag högerklicka på feeden och välja "Show all available episodes". Tack för pekningen i rätt riktning.

Ursprungligen av Pluffo:

Jag löste det nu. Det funkade inte att ladda om feeden genom att hålla nere command, men däremot kunde jag högerklicka på feeden och välja "Show all available episodes". Tack för pekningen i rätt riktning.

Jag ändrade mitt inlägg, det ska vara Alt-tangenten.

Du kan alltid ladda om själva feeden, om den finns kvar, genom att hålla ner alt och stänga och öppna den där triangeln i listan.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-27 22:36

Såhär.

Om jag tar bort "WorkAwsome Podcast: Episode 3" så vill jag inte att detta avsnitt ska försvinna ifrån min lista (som det gör om man högerklickar på det och väljer "delete") utan snarare att det ska anamma samma form som "WorkAwsome Podcast: Episode 2". Det vill säga, det ska vara möjligt att ladda hem igen genom att trycka på "get".

Eftersom det visat sig att det inte handlar om iTunes i en iOS-enhet så flyttar jag tråden till rätt underforum.

/Mod

1
Bevaka tråden