Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Erbjudanden just nu på inwarehouse.

Tråden skapades och har fått 27 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Flyttade till rätt forumdel.

/Mod

Ok, tack!

Vad var det för erbjudande den första timmen?

inWarehouse.se

Tror jag för första timmen.

Länken visar bara vad som gäller just nu. Det var en Samsung BD-C5900 för 990-nånting och ett Onkyo hemmabiopaket för 2390,- (om jag inte minns helt fel.

Ändras varje timme, så vill man göra ett bra klipp så gäller det väl att följa erbjudanden som kommer upp.

Vad hoppas ni på? Jag hoppas på en glassmaskin och garmin 305

Just nu hoppas jag på ingenting, mitt teknikförråd är fullt.

Ursprungligen av keptang:

Just nu hoppas jag på ingenting, mitt teknikförråd är fullt.

Måste hålla med, vilket är tur för jag har inga pengar, men kan ändå inte låta bli att kolla...

  • Medlem
  • 2011-05-27 21:06

En ACD för 200:- och jag slår till på 4 stycken direkt.

Man kan ju hoppas på att godbitarna kommer mellan tio och elva, för än så länge har det inte varit så mycket att hänga i granen. I och för sig har jag ingen budget att impulshandla för nu ändå, men visst, en ACD för 200,- hade nog gått att klämma in.

Jag skulle behöva en ny skottkärra, min håller på att gå sönder. Vilken timme kommer de?

  • Medlem
  • 2011-05-27 21:15
Ursprungligen av LCR:

Jag skulle behöva en ny skottkärra, min håller på att gå sönder. Vilken timme kommer de?

Min typ av humor.

Okej, nu håller vi (även jag) på att dra oss lite väl off topic. Vi kan väl försöka hålla oss till Inwarehouses erbjudanden.

/Mod

  • Medlem
  • 2011-05-27 21:35

Vad jag önskar mig? Extrapris på nya iPad, mindre troligt dock.

Ursprungligen av Dalle:

Vad jag önskar mig? Extrapris på nya iPad, mindre troligt dock.

Du blir nog betalningsskydlig om det skule vara ett odds på det..

  • Medlem
  • 2011-05-27 21:46
Ursprungligen av keptang:

Du blir nog betalningsskydlig om det skule vara ett odds på det..

Du tror alltså att det finns en chans?

Ursprungligen av dalle:

du tror alltså att det finns en chans?

nää..

Ursprungligen av Dalle:

Vad jag önskar mig? Extrapris på nya iPad, mindre troligt dock.

Hade faktiskt passat mej, men det tar längre än en timme för mej att åka in till stan så jag skulle aldrig hinna.

Min fru har visat ett visst intresse för min iPad 1 vilket är skäl nog att köpa en iPad 2...

  • Medlem
  • 2011-05-27 21:58
Ursprungligen av LCR:

Min fru har visat ett visst intresse för min iPad 1 vilket är skäl nog att köpa en iPad 2...

Min mor har visat intresse för min iPad. Och snart är det mors dag. Och jag får anledning att ge mig själv en nyare.

inWarehouse.se

-30%
BenQ 24" LCD G2420HD

Stilig och omåttligt populär Full HD-monitor från BenQ. Oavsett om du vill spela, se på Blu Ray-film eller titta på foton så presterar G2420HD över förväntan!

1995:- MSI GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX CUDA

Ursprungligen av keptang:

-30%
BenQ 24" LCD G2420HD

Jag har 22"-varianten av den där (samma upplösning). De som är kräsna skulle nog inte klara av den, men den duger för mig att surfa och knattra i Word med.

Ursprungligen av Capeman:

Jag har 22"-varianten av den där (samma upplösning). De som är kräsna skulle nog inte klara av den, men den duger för mig att surfa och knattra i Word med.

Ja, det är ju ändå BenQ.

Man får vad man betalar för, ibland.

Ursprungligen av keptang:

inWarehouse.se

-30%
BenQ 24" LCD G2420HD

Stilig och omåttligt populär Full HD-monitor från BenQ. Oavsett om du vill spela, se på Blu Ray-film eller titta på foton så presterar G2420HD över förväntan!

Hade jag velat köpa Några vänner till mig har BenQ och är väldigt nöjda! (privat, spel och bildredigering)

Jag köpte en BenQ 24" med SCART OCKSÅ så att han kunde koppla sin PS2 och måste säga att det är ingen dålig skärm för priset.

Corsair F60A, 919,-
Lenovo G555, 2995,-

EDIT: Ingen höjdarrabatt på SSD:n... En tia billigare än på Komplett.

Idag, BenQ 21,5" LED G2222HDL för 999:-

inWarehouse.se - BenQ 21,5" LED G2222HDL

1
Bevaka tråden