Byta min MBP mot iMac på avbetalning?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå där, jag köpte en Macbook Pro 17". Men skärmen är fortfarande för liten och den älskar att bli varm. Och smutsig. Och låta. Och ha för lite USB portar och kass DVD läsare. Innan hade jag en iMac utan ett av dessa problemen, men jag sålde den för min hemska mbp. Min mac är på avbetalning hos Elgiganten. Kan man byta ut den mot iMac?

Det får du nog fråga Elgiganten om. Men jag tvivlar på att du kan göra det.

Du får nog först sälja din MBP och lösa den skulden - och sen köpa en iMac.

Jaha då, tack för hjälpen

Tråden flyttad till rätt forumdel.

/Mod

haha. Skärm är inte svårt att koppla in... inte USB-hub heller...

Med snåla föräldrar och ingen veckopeng eller något så blir det svårt :L

• Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2011-05-19 21:44

Jag tycker du har snälla föräldrar som köpt dig en 17" MacBook Pro

Efter 3 års "snälla". Men att jag har den är fantastiskt

Ursprungligen av MichaelMolavi:

OT: En MBP 17" är fruktansvärt dyr, visa nu lite tacksamhet. Mina föräldrar hade aldrig haft möjlighet att köpa en sådan när jag var ung. Jag skulle för övrigt inte ha råd att köpa en själv nu, i vuxen ålder.

I övrigt kan jag bara instämma med Jesper ovan. Går nog inte att göra något åt förutom att sälja den.

Om den har kass DVD-läsare (och kanske _för_ varm) bör du lämna in den för garantireparation. Smutsen får du klara genom att tvätta händerna lite oftare...

Ursprungligen av Capeman:
Ursprungligen av MichaelMolavi:

OT: En MBP 17" är fruktansvärt dyr, visa nu lite tacksamhet. Mina föräldrar hade aldrig haft möjlighet att köpa en sådan när jag var ung. Jag skulle för övrigt inte ha råd att köpa en själv nu, i vuxen ålder.

I övrigt kan jag bara instämma med Jesper ovan. Går nog inte att göra något åt förutom att sälja den.

Håller nog med, eftersom min gamla dator (HP NC8000) sög häst, hade den I hela mitt liv och pappa säger att jag aldrig mer i mitt liv hos han ska jag få en dator . Och min pappa lämnade in den hos garantin. Och det var problem med DVD läsaren och något som överhettades. Kommer nog få den om nån vecka.

• Medlem
  • Järfälla
  • 2011-06-07 15:14

Vad har du för MBP? specar?

1
Bevaka tråden