Ljusläckage iPad 2, någon som kontaktat Apple?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2011-05-17 15:39

Har en iPad 2 med ljusläckage och funderar på att försöka få den bytt. Någon som varit i kontakt med Apple Sverige i ärendet? Verkar som att det var LG-paneler som orsakade problemet:

iPad 2 light leakage due to faulty LG panels? (update) -- Engadget

Samma problem här, men har inte hunnit ta tag i det. (Skäms!)

• Medlem
  • Helsingborg
  • 2011-05-18 12:03

Även jag har drabbats av detta problem. Men det är inget som jag stör mig på. Så här långt i alla fall.
Köpte min vita iPad 2 32gb wifi på Lincoln Road på Miami beach i USA för 2 veckor sedan.

Får se hur jag gör, när/om jag börjar störa mig på det.

Jag har varit i kontakt med Apple ang detta...3 ggr!!...nu har jag hävt köpet. Går in i en butik o kontrollerar den först, orkar inte byta ut den en 4:e gång...

Ta en titt här, vad tycks?

• Medlem
  • 2011-05-21 18:27
Ursprungligen av GeeFourMan:

[ATTACH="CONFIG"]29347[/ATTACH][ATTACH="CONFIG"]29348[/ATTACH]Jag har varit i kontakt med Apple ang detta...3 ggr!!...nu har jag hävt köpet. Går in i en butik o kontrollerar den först, orkar inte byta ut den en 4:e gång...

Ta en titt här, vad tycks?

O jäklar va mycke läckage, jag har två fläckar på vardera sida av homeknappen. Egentligen stör det mig inte så mycke. Skulle helst vilja lämna in min men vet inte om det är värt att vara utan padda i några veckor å sen kanske riskera att få en som är värre :/

• Oregistrerad
  • 2011-05-21 13:40

Så illa är inte min.. det är gränsfall om jag orkar byta den faktiskt. Den är ljus nere i ett hörn och det syns framförallt vid widescreenfilm där man har svarta fält upp och nere. Men jag är ju petig så det kommer nog bli ett byte vad det lider.. tänkte vänta tills problemet verkligen är åtgärdat!

1
Bevaka tråden