Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur långt har era G5 beställningar kommit?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-08-28 12:12

De som inte har beställt G5 behöver inte rösta!;)

Så här "långt" har min kommit.

  • Medlem
  • Gävle
  • 2003-08-28 12:51

Om man inte vet då?
Beställde min genom IT-support och dom är ju inte direkt medellsamma med sånt..

Beställde min dagen efter keynote hos PowerPc.. men det verkar lite långsökt att spekulera i när dem kommer. Kan inte Apple hålla sina leverans tider sen innan varför skulle dem göra det nu.

AppleStore trodde jag inte var mer prioriterad än andra leverantörer, varför betala 10.000 tals kronor för minnen osv.. och betala i förväg för nåt man inte har fått? Nä AppleStore i all sin ära, men för mig suger det lika mkt som Apple´s leveranser.

Den enda som vet när den kommer är han som tar emot paketet och först då vet man att dne kommit.

Skriv en tråd där den som får den först istället av oss som beställt en!

Alltså inte 99mac eller övriga demomaskiner utan vi som faktiskt skall använda dem.

Ett tiotals tester på G5:an ger mig en första inblick hur snabb den är, men det har jag redan sett på keynoten, de riktiga testerna gör jag själv och det är JAG som kommer märka om den fungerar eller inte, med mina uppsättningar och hur den fungerar i det verkliga livet.

Det är som att jämföra med en kvinna... du ser henne hon är snygg du faller, men du kan inte säga innan efter 1 år hur hon igentligen är eller hur!

Inväntar fortfarande min Dual G5 2Ghz med 2,5Gb minne, hoppas den dyker upp snart..

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Det är som att jämföra med en kvinna... du ser henne hon är snygg du faller, men du kan inte säga innan efter 1 år hur hon igentligen är eller hur!

Tur för dig att Gambit inte är aktiv längre.. :rolleyes:

Gambit är vem??

  • Medlem
  • 2003-08-28 19:51

Vem är det som har fått sin skeppad?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Andersson
Tur för dig att Gambit inte är aktiv längre.. :rolleyes:

Eftersom jag är kille måste jag ju skriva ur mitt perspektiv...:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-29 08:08

Off topic: vart har Gambit tagit vägen?

  • Medlem
  • 2003-08-29 12:02
Citat:

Skrevs ursprungligen av Alfa
Off topic: vart har Gambit tagit vägen?

Ogillar att fortsätta så MYCKET OT. Men men. Läs här om det, och fortsätt in på ämnet igen

1
Bevaka tråden