Alternativ till "My Image Here" (Firefox add-on)

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har länge använt My Image Here en Firefox add-on som är ganska bra (ibland fungerar den inte för att sedan fungera igen?).

Jag undrar om någon känner till ett alternativ. Jag har sökt deras sida men inget hittat.

Tillägget byter ut valda bilder på en webbsida mot egenspecificerade bilder, ganska enkelt men i vissa situationer mycket användbart.

Mitt problem är att det bara fungerar upp till Firefox 3.6 och jag tog nyss steget upp till Firefox 4.0 och då kan jag inte köra med det tillägget och har då gått tillbaka till 3.6.

Tråden flyttad till rätt forumdel.

/Mod

Finns flera Greasemonkey skript som kan byta ut bilder för andra sidor - kanske finns något som du kan anpassa efter egna behov?

Jag får rätta mig själv - det är säkert möjligt att byta bilder med skripten ovan, men det jag tänkte på egentligen heter Stylish och är ett tillägg till Firefox. Färdiga 'userstyles' finns att ladda ner från sidan men går att skriva själv.

Senast redigerat 2011-12-04 23:22

Lyfter fram den här tråden då jag fortfarande sitter med Firefox 3.x eftersom denna viktiga add-on inte fungerar med nyare versioner (programmeraren har slutat med den )

Jag undrar om någon här vet om det finns en sådan plug-in, behöver inte vara för just Firefox (jag söker alltså inte en länk till Google resultat).

För att förtydliga, jag ärt ute efter möjligheten att byta ut specifika bilder mot andra specifika bilder på en webbsida där vissa bilder upprepas, de är likt symboler för olika kategorier. Jag vill kunna använda mina egna bilder istället för de som webbsidan använder. Detta har fungerat felfritt med FF 3.x men nu kraschar Firefox hela tiden och jag har tröttnat.

1
Bevaka tråden