Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Store nere 20110406 08:30

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2011-04-06 08:31

Både Sverige och US... Vad är på gång?

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2011-04-06 08:35
Citat:

The Apple Store went down at Midnight Eastern time. Since then, our retail contact went into Apple’s system and the only change noticed was the removal of the White iPhone SKU.

Yes, removal.

What does this mean? Perhaps nothing. Perhaps Apple is readying the new White iPhone with a new SKU? OR perhaps it has been kiboshed until iPhone 5 time. We’ll update when the store goes live but feel free to chime in below.

Apple Store is down, White iPhone disappears from Apple’s DB | 9 to 5 Mac Apple Store is down, White iPhone disappears from Apple’s DB | Apple Intelligence

  • Medlem
  • 2011-04-06 08:59

Inte ens Apple kan väl ha ett e-handelssystem som måste gå ner för att man tar bort ett lagernummer...

Min gissning är att den vita kommer idag.

  • Medlem
  • På ett berg norr om Gävle men söder om Luleå.
  • 2011-04-06 09:11
Ursprungligen av sax:

Inte ens Apple kan väl ha ett e-handelssystem som måste gå ner för att man tar bort ett lagernummer...

Well, de borde inte behöva ta ner halva siten för att lägga upp saker i det heller, eller hur?

Ursprungligen av sax:

Min gissning är att den vita kommer idag.

Mycket möjligt.

Ursprungligen av jonasn:

Well, de borde inte behöva ta ner halva siten för att lägga upp saker i det heller, eller hur?

Försäljningsknep skulle jag tro:)

Apple Store upp. Ingen vit iPhone.

Någon som märkt något?

1
Bevaka tråden