Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har Garageband förändrats mkt?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Jag har precis köpt en imac och vill lära mig GB. Problemet med alla guider jag hittar är att mitt program inte verkar vara likadant som det dom använder i guider på nätet. Dom säger att jag ska trycka på en viss knapp, eller öppna en specifik rullningslist. Men jag hittar dom inte. När jag ser skärmdumpar märker jag dessutom att allt ser annorlunda ut. Så, har GB ändrats mkt? Och vet någon var jag kan hitta guider för det nya Garageband?

Tack på förhand!

  • Medlem
  • 2011-04-02 13:15

Din fråga är svår att besvara utan att veta vad du jämför, men visst har GarageBand ändrats mellan sina generationer.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-04-02 14:46
Ursprungligen av greenone:

Hej!

Jag har precis köpt en imac och vill lära mig GB. Problemet med alla guider jag hittar är att mitt program inte verkar vara likadant som det dom använder i guider på nätet. Dom säger att jag ska trycka på en viss knapp, eller öppna en specifik rullningslist. Men jag hittar dom inte. När jag ser skärmdumpar märker jag dessutom att allt ser annorlunda ut. Så, har GB ändrats mkt? Och vet någon var jag kan hitta guider för det nya Garageband?

Tack på förhand!

Det kan bero på att du inte är i samma "visningsläge" som i guiderna. Vilka knappar/rullningslister är det du inte hittar?

1
Bevaka tråden