Få iPad 2 innan 17 maj?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-03-29 07:30

Hej!

Ny här på forumet, men hursomhelst, jag har beställt en iPad 2 från Apple Store, det är väldigt viktigt att jag får den innan den 17 maj. När jag beställde den fick jag ett mail från Apple att det skulle ta 3-4 veckor att bygga den.. Och då undrar jag.. tror ni att jag kommer hinna få den inna 17 maj? (Beställde den 26e mars)

Mvh Galaxxy

Tråden flyttad till rätt forumdel.

/Mod

Det står väl på din beställningsbekräftelse? Jag beställde samma dag som du och på min står det att den levereras den 4 maj...

I min kalender är det mer än 4 veckor till 17 maj så det borde gå. När de väl skickat den tar det oftast bara två dagar som mest för själva frakten.

Tror inte att det ska vara några problem, Apple brukar vara duktiga på att hålla leveranstider. Det brukar stå exakt leveransdatum på orderbekräftelsen - testa logga in på applestore och se om de uppdaterat din order med ett datum. Jag har gjort ett tiotal beställningar från Apple totalt, och av dem levererades 8 innan utsatt datum, en på utsatt datum och en en dag sent.

• Medlem
  • Kalifornien
  • 2011-03-29 16:11

Okej, jo det står den 3e maj på beställningsordern, var lite blind för en sekund och trodde att det var då det var beräknat att de skulle få dem i lager ^^

1
Bevaka tråden