Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Alternativ till GTA IV på PS3 ?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag och min son gillar att spela GTA IV på PS3 (har spelat alla andra versioner också) men det vore kul med något alternativ också, fast vi är inte så insatta i vilka spel som finns.

Vi fick Just Cause 2 som förslag med det är alldeles för mycket krig, det vi gillar med GTA IV är att det är vanlig människor, bilar inne i en vanlig stad.

Det gör inget om det är lite äldre spel, behöver inte vara senaste.

Förslag ?

  • Medlem
  • Harestad
  • 2011-03-27 21:32

Nu vet jag inte om dessa spel finns till PS3, men kolla upp Mafia 2 (väldigt likt GTA 4) och Red dead redemption (kanske för mycket krig dock). Jag har lirat båda dessa på Xbox 360, och de är verkligen jättebra.

Sedan kommer ett nytt spel som heter L.A. Noir i maj som är också är rätt likt GTA 4 vad det verkar.

Ursprungligen av Ree_Tab:

Sedan kommer ett nytt spel som heter L.A. Noir i maj som är också är rätt likt GTA 4 vad det verkar.

Förbokat & klart! Verkar riktigt nice!

Ursprungligen av Ree_Tab:

Nu vet jag inte om dessa spel finns till PS3, men kolla upp Mafia 2 (väldigt likt GTA 4) och Red dead redemption (kanske för mycket krig dock). Jag har lirat båda dessa på Xbox 360, och de är verkligen jättebra.

Sedan kommer ett nytt spel som heter L.A. Noir i maj som är också är rätt likt GTA 4 vad det verkar.

Tack för tipsen!!

Finns det fler är de välkomna. Sitter och funderar på några inköp snart... måste bara krossa dotterns spargris

1
Bevaka tråden