blåtandssync med macen å palmen :: vilken nalle?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilken mobiltelefon ska jag välja?

jag vill att den ska synka smärtfritt och bra med palmpiloten. Jag vill också att den ska kunna synca med macen.

Egentligen har jag tänkt mig att nallen nästan alltid ska ligga tryggt i fickan så att jag sparka igång den med ett BT-headset och adressboken i Palmpiloten tex. Alltså skiter jag i färgskärmar och kameror men jag vill ha en välfungerande nalle med välfungerande BT.

Vad finns det för nallar med BT?

Hur långt kommer man med en gammal Eriksson T39?

Vilka modeller kan man använda som fjärrkar* till macen med program som Salling Clicker?

*fjärrkar = fjärrkontroller

T39 och R520 har blåtand och fungerar som du vill. En T68 krävs för att Salling Clicker.

De ovan nämnda modellerna fungerar också fint tillsammans med kalendrar och addressböcker.

Ciryon

Är själv helt nöjd med en T68 och Clicker men polaren har en T610 och den funkar också finfint.

• Medlem
  • Gällivare
  • 2003-08-27 21:15
Citat:

Skrevs ursprungligen av Ciryon
T39 och R520 har blåtand och fungerar som du vill. En T68 krävs för att Salling Clicker.

De ovan nämnda modellerna fungerar också fint tillsammans med kalendrar och addressböcker.

Ciryon

Nog fungerar väl R520 och T39 också med Salling Clicker, (om nu inte Jonas Salling har släppt någon ny version där det stödet är borttaget)

T39 fungerar utmärkt med Sallings mjukvara och även med iSync om jag inte har helt fel för mig.

Spar din T39 om du redan har en, det är en suverän telefon.

1
Bevaka tråden