Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Macpub i Umeå tisdag 22 mars - Tema: Lion, Thunderbolt, iPad 2

Tråden skapades och har fått 67 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Umeå
  • 2011-03-23 14:03

Oooch jag missade det pga Otello på Norrlandsoperan istället. Rackarns! Men nästa gång!

  • Medlem
  • 2011-03-24 16:44

Det var ett tag sen jag hade så roligt. Tack allihop!

  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2011-04-28 09:24

Jag har en markering om en Macpub den 3/5 i min kalender. Hur blev det med det?

Ursprungligen av MatsOlov:

Jag har en markering om en Macpub den 3/5 i min kalender. Hur blev det med det?

Ja, det är fortfarande något jag hoppas blir av. Tanken var att vi skulle ordna en lite mera händelserik macpub än normal (tänk ölprovning snarare än forsränning) för att fira 99mac 10 år, men det har gått lite trögt med dessa planer. Jag inser att tiden runnit iväg nu men om inte annat kan vi väl planera en helt vanlig macpub åtminstone?

Det har varit lite veligt och struligt med besluten, så jag har lagt upp en liten omröstning på vår Facebooksida. Antingen har vi en liten gemytlig macpub imorgon tisdag, eller så flyttar vi det en dag för lite mera respit och för att träffa av 99macs födelsedag eller så flyttar vi det en hel vecka för att ge folk en chans till vettig planering.

Ge gärna feedback, är ni facebookhatare så går det bra att bara ge sin åsikt här i tråden. Målet är förstås att så många som möjligt av de som vill ska kunna komma. Jag vet att det är med kort varsel, men det går inte att göra så mycket åt nu.

Vi bestämde oss för att nästa macpub blir onsdag 11 maj. På Bishops. Tråd kommer imorgon.

Jag har varit lite upptagen den senaste tiden och inte hunnit se detta förrän nu, men jag dyker gärna upp. Har Bishops samma policy som tidigare lägger jag dock min röst på något annat ställe.

Nu finns det en tråd om nästa macpub: Macpub i Umeå onsdag 11 maj på Bishops - vi firar att 99mac fyllt 10 år!

Ursprungligen av Marcus K:

Jag har varit lite upptagen den senaste tiden och inte hunnit se detta förrän nu, men jag dyker gärna upp. Har Bishops samma policy som tidigare lägger jag dock min röst på något annat ställe.

Sist vi frågade så var det inga problem med åldersfrågan, så jag tror inte det ska vara problem den här gången också.

Bevaka tråden