Spotify premium invites?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon vänlig som har spotify premium som vill skicka en invite? Skulle bli otroligt tacksam!:) min mejladdress: miss.remfeld@live.se

• Medlem
  • Hillared
  • 2011-02-23 07:47

Skickat, dock sade den att den adressen redan fanns. Gissar på att du kanske redan fått en invite.

Vad menar du nu? Jag har vanligt spotify inget premium dock fick jag en inbjudan nu från dig men det är vanligt spotify? Menar jag fick ingen kod eller nåt:(

• Medlem
  • Hillared
  • 2011-02-23 09:03
Ursprungligen av sunshine7:

Vad menar du nu? Jag har vanligt spotify inget premium dock fick jag en inbjudan nu från dig men det är vanligt spotify? Menar jag fick ingen kod eller nåt:(

Ah, Spotify Premium måste man betala för för att få, det går inte vad jag vet att ordna via invites. Om det inte är någon form av testa på i x antal dagar.
Det finns säkert en del sidor som säger att de ger en premium om man värvar vänner osv, men det har jag dessvärre ingen koll på :/

• Skribent
  • Sollentuna
  • 2011-02-23 09:04

Spotify Premium måste man betala för. De invites man får som betalande kund är till "vanliga", reklamfinansierade varianten som du uppenbarligen redan har.

Edit: För långsam.

• Oregistrerad
  • 2011-02-23 09:12

Någon vänlig som har spotify premium som vill skicka en invite? Skulle bli otroligt tacksam!:) min mejladdress: miss.remfeld@live.se

Även om andra redan svarat så måste jag ändå fråga hur du kan få för dig att det finns invites till premiumtjänsten?

Som alla andra redan har fastslagit så kan du inte få en inbjudan till Premium-tjänsten. Den kostar 99kr/mån och kan köpas antingen direkt via Spotify eller via deras återförsäljare som t.ex. Pressbyrån och 7-Eleven. Observera att du för att kunna köpa det via internet behöver ha tillgång till ett kredit/bank-kort för att genomföra betalningen.

Jag tycker att vi stänger här. Dels för att det inte finns några invites till premium-tjänsten, och dels för att det redan finns en tråd för Spotify invites:
http://www.99.se/ovrig-mjukvara/253786-spotify-invites.html

/Mod

1
Bevaka tråden