Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sharp nätverksskrivare, någon som har erfarenhet?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har en Xerox WorkCentre 7328 med avancerad efterbehandlare som viker, häftar och hålar. Den börjar närma sig slutet på hyresavtalet och det är snart dags att byta. Vi har fått offert på en Sharp MX-2610N. Är det någon som har något positivt/negativt att säga om Sharp i allmänhet och denna modellen i synnerhet, och hur de fungerar ihop med Mac?
Xerox-maskinen har fungerat hyfsat med det var problem i början tills jag fick reda på att Xerox drivrutin inte fungerar ihop med 64-bitar. Fick köra programmen i 32-bitarsläge för att kunna använda några avancerade funktioner.

Från Sharps press-release (Sharp to Introduce Three New Digital Full-Color MFPs | Press Releases:SHARP)

Citat:

Supported OS Windows® 2000/XP, Windows Server® 2003/2008, Windows Vista®, Windows® 7
Mac OS 9.0 to 9.2.2, Mac OS X 10.2.8, 10.3.9, 10.4 to 10.4.11, 10.5 to 10.5.8, 10.6 to 10.6.2*8

*8 Requires optional MX-PK11 PS Expansion Kit.

Så visst ska den fungera fint med Mac OS/X.

Ursprungligen av keptang:

Så visst ska den fungera fint med Mac OS/X.

Jo, jag har hört det förr. Vår Xerox ska också "fungera fint med Mac", men om jag vill skriva ut på en specifik sorts papper, som jag har laddat i ett av magasinen på skrivaren och drar igång så väljer skrivaren ofelbart fel papper. Jag måste även specificera från vilket magasin den ska ta pappret. Något som fungerar mycket bättre när man skriver ut från Windows. Så jag är ute efter lite feedback från användare som kör Sharp mot Mac.

1
Bevaka tråden