Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Martin Belak och Aftonbladet på Apple.se

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
Ursprungligen av ;:

Stormtrevligt!

  • Medlem
  • Nacka
  • 2011-01-14 14:15

Our hero!

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-14 15:14

Grymt Man blir nästan lite stolt för att man själv har en iphone.
Synd bara att Aftonbladet är först alltid att spy galla över iPhone/Apple när dom själva är såna storanvändare.

Ursprungligen av ;:

Jag som senaste veckan suttit och författat ett mejl till min chef om att jag tycker vi ska välja iPhone som standardtelefon för alla.
Där jag lägger fram ett flertal olika anledningar till varför och så kommer denna film som näst intill perfekt spikar de tankar jag framfört. Nästan läskigt, det är nästan som jag kan tro att de läst mitt mejl.

Häftig video, speciellt att dom fick prata på svenska! Visste inte att Aftonbladet hade såna där grymma interna appar.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-01-31 15:18

Intressant att läsa om hur användbar iPhone är när jag inte ens kan se filmen om hur de använder sina iPhones, på just min iPhone

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-31 20:21
Ursprungligen av ezzin:

Intressant att läsa om hur användbar iPhone är när jag inte ens kan se filmen om hur de använder sina iPhones, på just min iPhone

Fungerar ju då utmärkt både på min iPhone och min iPad.

Fyra inlägg raderade. Vi kan väl hålla oss till ämnet. Diskussioner om intelligensnivån på Aftonbladets läsare kan vi väl lämna därhän.

/Mod

1
Bevaka tråden