Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kommer inte in på Facebook?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan
Under hela förmiddagen har facebook inte funkat för mig. Jag lyckas inte komma nånstans, det blir bara ett vitt fönster när jag försöker. Samma i både safari chrome och firefox. Testade starta om datorn, men det hjälpte inte. Alla andra sidor funkar precis som vanligt. Funderade på om facebook kunde va nere, men det är väl knappast möjligt? Inte i flera timmar? Närå, jag är inte facebook-beroende ...

  • Avstängd
  • International user
  • 2011-01-14 12:32

Inga problem för mig på hela dagen. Kommer in nu också.

Inga problem här heller

Det är nåt som är väldigt konstigt.. Har aldrig vart så här förut. Vad kan va fel liksom? Det är alltså hemma med BBB som leverantör. Har de typ blockat facebook för mig?

  • Medlem
  • Linköping
  • 2011-01-14 14:22

kommer inte heller in på facebook. Har också BBB som leverantör. Så jag gissar på nåt strul i deras nätverk? Kommer nog tillbaka vartefter.

Jag har BBB, kommer inte in genom Safari men genom Chrome... Kommer jag väl in på Safari, har hänt 1 gång på 24h, så kan jag bara kolla runt, inte skriva/kommentera.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-14 14:52

Problem här med. Telia som leverantör.

Skönt att se man inte var ensam iaf! Trodde ju det blivit nåt riktigt fuckedup i OSX där ett tag..

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-14 16:08

Simma lugnt Båtsman
Nu är det up and running för mig iaf..

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2011-01-14 18:20

Det funkar för mig men det går fruktansvärt långsamt. Dock går alla andra sidor som dem ska.. Har Telia som leverantör.

  • Medlem
  • International user
  • 2011-01-14 18:23

Ja, FB har fungerat sådär till och från.

Vilket även gör denna sida seg då den envisas med att ladda fbcdn.net hela tiden.

1
Bevaka tråden