Dålig service av iPhone 4!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Hade min iPhone 4 inne på service hos Telia då den har minst 2 "låsta Pixlar" och hemknappen fungerar lite som den själv vill.
Fick tillbaka den idag och då sade de att den inte har några fel alls. Hur ska jag gå tillväga för att få rätt? Jag vet ju att felen finns. kan man fota pixelfel?

Mvh/ Johan

Flyttade tråden till rätt forum.

/Mod

Ursprungligen av Johan Kybjär:

Hej!
Hade min iPhone 4 inne på service hos Telia då den har minst 2 "låsta Pixlar" och hemknappen fungerar lite som den själv vill.
Fick tillbaka den idag och då sade de att den inte har några fel alls. Hur ska jag gå tillväga för att få rätt? Jag vet ju att felen finns. kan man fota pixelfel?
Mvh/ Johan

Man ska aldrig lita på Telias service. De skickar din telefon till skräpföretaget Anovo (ursäkta för min oerhört dåliga kundbedömning om Anovo)

Ta kontakt med LanMaster för att få en bedömning och eventuell service av din telefon. De tar emot iPhone 4 köpta med Telia-abbonemang. De har alldeles nyligen öppnat ett servicecenter i Göteborg. Telefonnummer dit borde ska vara: 0774-10 22 00.

• Medlem
  • International user
  • 2011-01-03 18:02
Ursprungligen av Johan Kybjär:

Hej!

Mvh/ Johan

Börja med fairshopping.

Sedan Konsumentombudsman

Sedan ARN

1
Bevaka tråden